Tisdag.

Idag var det andra dagen i skolan men det känns redan som om man inte haft något lov, kul!
Jag har haft sån fruktansvärd träningsvärk idag men ändå åker jag och gör ett dubbel pass på sandströms med aerobics och cirkelträning. Men det var inte långt ifrån att jag helt och hållet missade träningen eftersom jag råkade somna bara sådär en kvart innan träningen började. Men jag tog mig dit och körde järnet, det kallar jag bra gjort! :) Fast just nu sitter jag och tycker lite synd om mig själv när kroppen gör så ont att jag inte ens kommer härifrån. Men imorgon är det bara på det igen!
Även om kroppen gör ont är jag lite glad för att jag kom precis nyss på att jag har sovmorgon till kl. 12 imorgon. Det är inte illa. Skönt ska det bli! Men just nu är det dags för film och förhoppningsvis sova. Man har inte ännu ställt in sig på de rätta tiderna. Man vänder ju på dygnen när det är lov. Det tar tid att få in vanorna igen.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0