Skidor.

Idag har det blivit en riktig resa. Först vaknade man utan Karin men med en Elin i sängen bredvid istället. Vi gick upp och åt frukost och sedan fixade vi liftkort och åkte skidor. Så fick vi för oss att åka till lindvallen, vi fick även för oss att åka på samma knapplift dit. Vilket gick sisådär. Slutade med två kraschar och en stav som gått av! Väl framme hann man åka ett åk sen var det dags att ta sig hemåt igen. Lyckat!

Efter lite mat och mys var det dags för mig att jobba. Jag skulle ha slutat 22.00 men fick sluta 00.30, lagom trött nu. Kul att vara i baren och lära sig lite. Men nu är jag för trött så nu ska jag sova. :) Godnatt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0