sjuk.

Att sova såhär tätt med någon som är sjuk så är det inte lätt att själv hålla sig frisk. Och för mig var det inget undantag. Jag har ont i hela kroppen och hostar så det bara river i halsen och är jätte snorig.

Igår var vi i Söten vid Elin och Andreas. Vi började dagen med våfflor på våffelstugan sen åkte vi och bowlade. Efter det drack vi lite varm choklad sen åkte vi hem och hämtade badkläder och handlade. Senare så badade vi lite och sen åkte vi hem till Elin och gjorde mat och Calle bjöd på efterrätt! En riktigt mysig dag.

Idag har vi jobbat, jag och Karin hade äntligen samma tid. Vi var i baren och blandade lite drinkar. :) Nu ska vi dra oss vidare till Stöten ch sova vid Elin inatt. Vi är ju lediga imorgon. :) Elin och Karin ska på nån personalfest i Stöten, men jag blir nog hemma vid datorn och kollar på film. Mår verkligen inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0