Onsdag.

Dagen började bra, med en skön lång sovmorgon. Inga fel! Hade sovmorgon ända tills 12 sen hade jag lektion till kl. 13. Värd dag! Men jag stannade kvar en stund efter lektionen för att alla i klassen skulle prata lite om grejer som bör fixas till studenten. Inte långt kvar nu! Tiden kommer bara rinna iväg! Efter det var det bara att kila hem. Satte på en film och vilade lite. Senare drog jag och Elin ner till Arenan på step up, det var kul men nå så otoligt varmt! Måste sätta igång med träningen på allvar. Ska verkligen ta tag i det ordentligt efter sälen, och även försöka så gott det går i sälen med för den delen. Men jag kan tänka mig att det kommer bli lite si och så med träningen uppe i sälen dock.

Nu är det dags för film mys och sedan sova! :) Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0