Nyårs afton.

Vilket skit. Nyår, årets sämsta och värsta dag. Förstår inte vad alla ser med nyår. Det är ju som vilken annan kväll som helst! Det är så värdelöst så det finns inte, alla har så höga förväntningar men det slutar ändå bara som skit. Igår var nog den värsta dagen på hela året. Jag tänkte vara snäll igår så jag höll mig nykter så jag kunde köra lite folk. Men inte fan är dom tacksamma för det. Hälften härjar och skriker, en tredjedel betalar inte och resten betalar för mycket! Usch, nej nyår = kaos. Jag gillar det inte. Hade kunnat varit bra om kvällen blev som vi hade bestämt. Men absolut så skulle andra ändra på det och dra in till stan istället för att sitta och äta god mat i lugn och ro för att sedan äta dessert och sen bara umgås, spela spel och mysa. Nej istället skulle de absolut in till stan, och jag fick på så vis tillbringa hela min nyårs kväll i bilen. Jag fick köra folk åt alla håll. Sen såklart ska man bli stoppad av polisen dessutom och få en böteslapp. Kul! Och mitt upp i allt bekymmer så har någon idiot snott nästan 500kr av mig. Det är tacken för att man kör på nyårsafton. (Y)
Jag kan helt klart tala om att nyår är det västa. Jag och nyår hör inte ihop...






Bra start på det nya året!

Kommentarer
Postat av: Alex

Man kan aldrig betala för mycket :) du, nästa år då är det du som ligger och är full, så kör ja på dig :D :P

2011-01-01 @ 21:49:05
URL: http://aalexandratallberg.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hahah, jo! Ni tex. ni betalde alldeles för mycket! :) Nejdå du behöver inte köra på mig! :P Vi är väl fulla båda två nästa år? ;D

2011-01-02 @ 13:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0