Fredag.

Idag är det fredag vilket innebär att det bara är två dagar kvar tills vi åker till sälen. Herregud, hur ska jag klara mig? Jag kommer längta hem. En hel månad, EN MÅNAD, ska jag vara borta. Så otroligt länge. Men man kan ju hoppas på att det blir jätte roligt så tiden bara rusar iväg! 
Iallafall, jag var super trött imorse, det är inte kul att jobba sent om kvällarna för att sedan komma hem och duscha och plugga och sedan gå upp tidigt på morgonen dagen efter. Så jag var trött när jag tog mig till skolan idag. Vi fick lite frukost när vi kom dit sen skulle vi lyssna på två stycken från skatteverket och sen var det prov. Och till min stora förvåning så kunde jag nästan allt, eller jag hoppas det! :) Jag svarade iallafall nästan på allt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0