fixfix.

Idag är det lördag och imorgon åker jag! :o
Idag när jag och Rikard vaknade åt vi frukost och sen åkte vi hem till farmor och morfar. Men det var bara farmor som var hemma för morfar jaga. Jag tog med mig all min tvätt hit så vi kunde tvätta allt inför morgon dagen så allt är rent tills jag ska åka. Sen började jag baka lite som jag kan snaska på uppe i sälen! Perfekt! 
Just nu sitter jag i köket med farmor, hon står vid spisen och lagar mat. Jag väntar på att Rikard ska komma så jag kan åka hemåt en sväng. Det känns som om det är dags att börja packa, men det kanske bara är en känsla. herregud, magen börjar pirra. Jag är nog lite nervös. Jag kommer ha sån hemlängtan där borta. Jag hoppas det blir kul för då kommer tiden att gå fort. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0