Besök.

Idag har jag och Karin praktiserat mellan 11.00 och 15.00, sen skulle vi ta oss till lindvallen för att få våra liftkort vilket självklart krånglade, som vanligt med våran tur. Så vi fick åka vidare utan våra liftkort. Vi ska göra ett nytt försök imorgon. Måste även säga att imorgon blir det att ge järnet i baren. Blir en kort praktik dag mellan 18.00 och 22.00. Hoppas man får lära sig något roligt!
Idag fick vi lite besök här i vår enkla boning. Det var Elin och Andreas som kom för att sova kvar. Mysigt! Vi har legat här i sängarna och löst korsord. Men nu är det dags att sova. Godnatt! :)

Jag ska försöka att skriva så fort jag har en stund över. Men internet krånglar här så jag gör det så fort det funkar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0