Måndag

Idag kom jag på att igår var det exakt en månad kvar tills jag fyller år! :) Inte för att det är så speciellt med att fylla 19 men.

Imorse blev det brakfrukost tillsammans med syrran framför en film, Gullivers resor. Sen körde jag henne till jobbet och jag fortsatte vidare till Arboga där jag sitter nu hos mamma. Just nu sitter mamma och jag och drömmer oss bort medans vi kollar massa solresor och bilder på fina ställen. Gud vad jag vill åka! Jag tycker absolut vi ska satsa på en resa. Mamma vill att hela familjen ska åka när hon fyller, dock är det ca ett år kvar men det är ju bra att vara ute i god tid och kolla. :)



Bilderna är ju helt underbara, man bara drömmer sig bort. Tänker på värmen och den sköna sanden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0