Söndag.

Nu har jag precis hängt en tvätt och kollat klart på första säsongen av Glee. Egentligen borde mitt rum städas också men min ork är inte riktigt som den brukar. Nog för att jag oftast inte har ork att städa rummet, men det är iallafall bättre än att inte ha någonting att göra. Får se om jag kanske kommer mig för och gör det senare. :)

Jag är så jäkla träningssugen! Men eftersom jag vill bli frisk är nog det bästa att göra som doktorn sagt och bara vila tills jag blir bra. Men man känner sig rätt tjock av att bara ligga i sängen utan att göra någonting förutom att äta typ. Det får bli ändring på det så fort jag bli bättre. Dock kommer mina revben hindra mig en aning, men ska försöka göra så mycket jag klarar av när förkylningen är borta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0