Puuuh!

Ojojoj, vilken dag. Känns som om denna dag endast har gått åt till att sortera alla dessa kartonger med kort mamma har. Vi har försökt sortera i högar med rätt årtal. Herregud vad högarna bara växte och växte. När man trodde man var klar i alla kartonger då dök det upp ännu en kartong full med kort. Det blev hög på hög på mammas stora bord. Och där har mamma och jag suttit bakom dessa enorma högar med kort och försökt hitta de rätta korten för att börja sätta in i album. Men vi har nu kommit på att det är på tok för mycket kort så man vet inte alls vilka kort man vill ha. Helst skulle man ju vilja sätta in alla kort i album, men då kan jag lova att det skulle gå åt skapligt många album om det skulle få plats. Puuh, känner nu att vi börjar bli trötta efter en hel dags kort-sorterande så vi får nog fortsätta imorgon för nu är det dags att lägga sig och sova. :) God natt.


Pappa och jag, årtalet är jag inte helt säker på.
Jag tyckte bilden passade eftersom vi hållt på med alla dessa bilder hela dagen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0