Örebro.

Imorse vaknade jag av att det låg någon i sängen och trängdes bredvid mig! Det var ju Rikard som kommit hem från Österrike. Äntligen! :) 10 hela dagar var han borta.
Vi mös lite sen bestämde vi oss för att dra med oss Fanny och Jonas till Örebro. Rikard skulle till biltema och tänkte att vi kunde kolla lite på marieberg med så det var bara att hänga på. Men som vanligt hittar jag aldrig något. Men men, bättre lycka nästa gång! Fick iallafall min efter längtade mcflurry! :)
Nu har jag precis kommit ur duschen och tänkte slå mig ner i soffan o titta lite på wallander. Sen är det dags att sova, det är ju skola imorgon. Lovet har verkligen gått fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0