Helgen.

Nu i helgen har det hänt en hel del.
I fredags vaknade man av att Viktor kom in i rummet och föreslog att vi skulle åka hem, vilket jag och Karin gick med på såklart! Jag får ändå inte jobba. Så vi packade våra saker och någon timme senare var vi påväg hemåt. När jag kom hem blev jag bjuden bort till Fanny och Jonas på mat. Det var riktigt mysigt och otroligt skönt att vara hemma igen. :)
I Lördags följde jag med Fanny och henne mor och syster till örebro. Mest som sällskap och för att slippa sitta hemma sjuk hela dagen. Så det blev inge shoppa för min del. När vi kom hem var det dags att slänga skräp som låg i bilen eftersom bilen senare på kvällen skulle bli såld! :) Sen var jag och Rikard barnvakt till Oscar :)
I söndags låg jag mest i sängen och tog det lugnt, att min förkylning aldrig kan ta slut! När Rikard kom från jobbet följde jag med honom och kollade när de spelade volleyboll. Själv får jag ju inte spela p.g.a mina revben, men jag var bra sugen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0