Duktig.

Tycker själv att jag är rätt duktig just nu. Jag har packat upp alla väskorna från sälen och börjat tvätta all smutstvätt. Jag har även börjat plocka undan massa skräp på rummet och försöker göra fint! Snacka om att man har det tråkigt när man är hemma och sjuk. Städa är inte något jag brukar göra frivilligt iallafall. Något jag lagt märke till är att det börjar bli dags att göra sig av med massa gamla kläder som bara ligger i garderoben och tar plats. Men jag kan inte hinna med allt idag, det blir en annan dag. Allt blir tusen gånger jobbigare med trasiga revben och förkylning i kroppen. Man har inte riktigt samma tempo som i vanliga fall. Snart är det dags att göra sig iordning inför kvällen. Det blir alla hjärtansdag mys idag istället! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0