Äntligen!

Jag gjorde ett försök till att ta mig till vårdcentralen idag. Och jag fick en dunderkur med medicin hem. Nu hoppas jag efter ca 4 veckor, att jag äntligen kommer bli frisk! När lovet är slut kommer jag förhoppningsvis vara som en ny människa igen. Skönt! Men eftersom revbenen är som dom är så kan det ju ta ett tag innan det blir bra. Men bara förkylningen är över så är jag nöjd.

Den här dagen började med att jag tog hejdå av Rikard som just nu sitter på en buss till Österrike. Sedan åkte jag till Storå vårdcentral. Efter det har jag bara tagit det lugnt och kollat på massor med avsnitt av Glee. Typ den bästa serien man kan kolla på, även den enda serien jag kollar på. Men den är ju för bra, den gör mig så himla glad! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0