Ångest.

Jag börjar faktiskt få ångest angående min balklänning. Jag vet inte längre om jag verkligen vill ha just den!? Så typiskt att jag jämt ska ändra mig fram och tillbaka. Men vad gör man, jag har ju redan beställt den och betalt. Går liksom inte att ångra sig nu.. Det känns som om klänningen är för mycket, klänningen är inte jag på något vis. Vad ska jag göra? Börjar känna mig lite smått panikslagen! Jag vet heller inte vad jag ska ha för frisyr skor och allt annat. Buuhuu! Klänningen känns fel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Rebecca! Det kommer säkert bli kanon bra med balklänningen. Det kan aldrig bli för mycket ditt kommer vara din kväll och då vill du väl synas??? tänk så istället. Ha det gått och krya på dig Loisan

2011-02-16 @ 18:22:14
Postat av: Rebecca

Hej! :) Jaa, allt kommer nog ordna sig till slut. När man väl är klar med frisyr och klänning så kommer det nog att kännas bra. Tack, jag har precis fått medicin så jag hoppas jag blir pigg snart! :) Kram

2011-02-18 @ 19:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0