1 december

Första december idag. Jag har sett julkalendern och haft besök av Rikards mormor, morfar och Linnea! :) Det blev lite glögg, lussekatter och pepparkakor. Nu fattas bara snön.. Jag vill ha snö men ändå inte. Bävar för att åka moppe när det är massa snö ute. Och jag är sjukt glad att det ännu är ganska varmt ute. Men snö hör ju till vid jul, men det får gärna komma natten till julafton, då skulle jag bli glad! Längtar sjukt mycket till julen, jag är som en liten unge som knappt kan sova om nätterna. Men nu är det december och alltså bara några veckor, sen är det jul! :) Mys! Snart klar med alla klappar. Dock de svåraste kvar, mamma och RIKARD?! Vad sjutton ska man hitta på?

Ska bli skönt sen när jag är helt färdig så man slipper tänka på det något mer, och kanske börja köpa lite åt sig själv och lite mer julsaker om pengarna räcker till. Skulle behöva handla lite saker till lilla fisen. Han behöver en bur, lite leksaker (eftersom han gör sönder de flesta, vilket tyder på att han gillar de), sen är det nog tusen grejer till att köpa. Typ lite så vi kan göra julgodis. Shit vad både tiden och pengarna rinner iväg?!!! Lite smått panik kanske? Hm, jaa! Älskar julen men jag oroar mig för alldeles för mycket..

Nu ska jag forstätta kolla på en film som går på 3an, det är typ askungen fast nyare verision och inte tecknad! :) Ha en bra kväll!


Såhär låg han hela morgonen igår, jag ville knappt resa mig när jag var så illa tvungen, kom nästan försent till jobbet! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0