Vackra dag!

Idag är det ännu en fin dag. Dock har jag inte så mycket att göra. Känner mig bara trött och hängig, men det får man faktiskt göra ibland. :) Just nu väntas en god middag med älsklingen. Kan ju tala om att det doftar ljuvligt från köket och grillen. Det blir hasselbakspotatis med grillat kött och vitlökssås. Det är inte fyskan! :) Men efter maten åker fisen till jobbet och jag blir själv hela eftermiddagen/kvällen.

Igår kom syrran och Tobbe hit så vi åkte ut på flotten och fiskade, badade och käkade gott (kräftor)! Det var en ritkigt fin kväll. Men vi var inte ute så jätte länge eftersom Moa skulle hem och lägga sig i tid. Den stackarn har ju inte semester.

Nu ska jag duka, ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0