Tvättar för fullt!

Startar dagen med lite soffmys igen. :) Jag vaknade tidigt och då menar jag tidigt! För att få upp älsklingen ur sängen och iväg till jobbet. Sedan somnade jag om och vaknade ett antal timmar senare. Jag la in en tvätt eftersom jag har tvätt tid idag. Sen gick jag upp och la mig i soffan med Elin. Vi har tagit lite frukost men nu kollar vi på tv igen. Ganska slött måste jag säga.
Tur att jag måste hålla mig hemma eftersom jag har tvättstugan idag! Då får man vara hemma och slö, eller? :) Skulle dock behöva diska lite och göra rent i köket med men det tar jag senare. :)


Kommentarer
Postat av: loisan

va är du??? Zumban har börjat kan ju inte gå hemma och slöa eller??? kom igen nu onsdagar 18.00 sen styrke pass med Alex vi väntar på dig. kram Loisan

2011-08-24 @ 20:45:54
Postat av: Anonym

Hahah,det blev lite tennis istället! Hoppas ni blev några stycken iaf. Ska se om jag kan någon annan onsdag :) Kramkram

2011-08-24 @ 21:16:54
URL: http://rebeccaahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0