Soliga dag.

Vilken värme det är idag! Helt galet varmt. Men jäklar vad jag svettas i mina jeans och svarta linne. Hade man fattat att det skulle vara denna värme hade man klätt sig annorlunda. Men jag ska inte klaga, jag ska vara glad att solen äntligen hittat hit vilket den knappt gjort på hela sommaren känns det som. Idag hämtade jag upp Elin och åkte in till Lindesberg. Vi träffade Rikard och Simon och tog en lunch på wookhouse. Riktigt gott, synd bara att man blir mätt direkt! :) Efter det gjorde Rikard ett riktigt impulsköp! Fyfan. Han åkte till Gusselby och köpte en cross. Undrar hur väl använd den kommer vara? Nu tänkte jag hitta på ngåot roligt en stund, får se vad det blir. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0