Regning måndag.

Idag är det måndag och en regning sådan. Jag har inte gjort ett dugg idag och är nu så rastlös att jag inte vet var jag ska ta vägen! Måste verkligen hitta på något, men vad?! Det tar sakta dö på mig att bara springa runt hemma utan att göra något. Är väl okej till en början men nu är det riktigt tråkigt. Hade ju varit helt okej om man hade någon att umgås med. Fast helst av allt skulle jag ju vilja resa bort och bara försvinna från detta höst väder. :)

I helgen var det stråssadagen och volleybollturnering. Tyvärr gick det inte hela vägen för mitt lag men Rikards lag vann hela turneringen för herrar så ett stort grattis till dom! Riktigt roligt måste jag säga. Och dom var super duktiga!

Nej nu måste jag kila, Rikard ligger i soffan och väntar på att vi ska göra något. Var bara tvungen att göra ett litet inlägg medans jag är hos pappa och har tillgång till internet! :)
Hade så bra! Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0