Om planering!

Det blev lite ändrade planer. Vi åkte först till Wille och firade han efter det blev det räkor för fulla muggar. Fick till och med sällskap av Tim och Linnea :) Sedan blev det en flotte tur med fiske. Men jag måste säga att sommaren tyvärr är slut för fy fan vad kallt det blev direkt solen gick ner. Satt med tröjor och filtar men inte hjälpte det. Nu är det höst kan jag ju säga. Och inte blev det några fiska heller, dom har nog gått i ide. Linnea var den enda som var i närheten av fisk. Tycker det börjar bli dåligt med fisk i vår sjö. Aja, det finns ju fisk på affären om man nu vill äta de. :)

Idag gjorde jag en frisyr på mig själv som jag faktiskt blev mycket nöjd med och jag försökte ta någon bild innan vi åkte iväg på kalas men jag tycker inte att bilder gör frisyren rättvisa tyvärr. Men men kan ju iaf visa er trots att det ser bättre ut i verkligeheten :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0