Nu var de klippt!

Jaa nu var det klippt. Jag och fisen åkte till Linde för att Fanny skulle klippa honom. Det slutade med att jag med blev klippt. Förstå vad underbart skönt det känns. Allt slitet hår är borta och mitt hår lever igen! Det var otroligt länge sedan jag klippte mig. Får tacka Fanny enormt. :) Efter detta blev det en sväng till Stråssa för att spela lite volleyboll. Och nu sitter jag hemma i soffan och väntar på att de varma mackorna ska bli klara och att Rikard ska duscha klart så vi kan ha soffmys och äta varma mackor framför tvn. :) Är det något bra på tv ikväll någon som vet? :)


Måste ju erkänna att nu har jag en enorm saknad efter detta mongo! Dags att komma hem nu va. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0