Nattinatti!

Tvättat hela dagen och umgåtts med Elin. Men hon åkte hem när hon hörde att vi skulle röra lite på oss. Godispåsen lockade mer tyckte hon. :) Så det blev en massa prat och lite tennis med Alex, Rikard och Robin. :) Det är fan kul, jag måste spela det oftare. Bara jag har någon att spela med trots att jag skjuter som ett arsel. Kul är det iallafall. Efter det åkte vi en snabbis till Farmor och Morfar för att hälsa på. Men nu måste jag hem till pappa och lämna tillbaka internet. Fan att vi måste fixa ett internet nu. Jag måste ha ett!! :) Hoppas er dag varit bra nu åker jag till pappa. Sen fortsätter jag med den där jäkla tvätt högen som aldrig minskar (känns det som).. Sen blir det en film med fisen för han måste ta det lugnt och sen sova, stackarn ska upp tidigt imorgon. Sov gott nu !


Kommentarer
Postat av: Alex

vi spelar för fulla muggar i helgen ;) vm nästa? haha

2011-08-24 @ 21:36:31
URL: http://aalexandratallberg.blogg.se/
Postat av: Rebecca

JAAAA! :D Jag tycker vi sattsar på os! :D Fan vad kul! hahah! :)

2011-08-25 @ 17:44:04
URL: http://rebeccaahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0