Någon gång tänker jag bli rik!

Knappt så att jag själv tror att det är sant. Men jag vaknade 12.30 idag. Helt galet. Då kan man säga att jag har sovit länge! Somnade på soffan igår kväll både jag och Rikard sen runt 8-tiden vaknade jag och vi gick in till sängen och la oss. Sen vaknade inte vi försen 4 timmar senare. Så jag har bara hunnit käka frukost och betalt lite räkningar. Inte allt för kul. Ska även åka och handla idag, börjar bli tomt i kylen! Rik det blir man nog aldrig. Bara en massa utgifter. :) Dock har ju jag bestämt att jag någon gång i framtiden ska bli snuskigt rik. Fast exakt när det blir av vet jag inte. :)
Älsklingen är iväg och tränar nu sen ska han åka till jobbet. Så jäkla tråkigt när han jobbar eftermiddag. Men jag klarar mig, tänkte köra lite zumba här hemma när han åkt till jobbet. :) Skulle vilja spela både volleyboll och tennis idag men det är en aning svårt på bara en person. Hahah!


Kanske ska träffa detta mongo idag. Man kan inte tro att vi är släkt! :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Är det du på den där bilden?!:o är iaf väldigt likt! ;)

2011-08-16 @ 15:22:38
URL: http://joossefiin.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Njaa alltså det är du. Vet att det kan vara svårt att förstå! :)

2011-08-22 @ 20:06:27
URL: http://rebeccaahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0