Höst?

Är det nu hösten kommer? Igår regnade det hela dagen, översvämmning lite här och var idag. Det regnade verkligen från att jag vaknade till jag gick och la mig. Verkligen öste ner. Idag är det bättre men det är lite kyligt ute när solen går i moln. Kom precis hem ifrån Farmor har varit där och ätit lite pannkaka, mumma! :) Igår var pappa, Åsa och Oscar här, vi åt tacos och sedan fikade vi och kollade på film. Riktigt mysigt! :) I förrgår var mamma här och hälsade på tillsammans med Annette och Kenneth. Det händer inte så mycket mer annars, det är ganska så tråkigt att gå hemma hela dagarna utan att göra något. Fast man får ju en del gjort här hemma också. Jag har tvättat, diskat, plockat och städat hela lägenheten. :)

Jag hoppas snart på att vi kan fixa vårt eget internet så jag inte längre behöver tjuva pappas. För då kan jag också vara lite duktigare att uppdatera här på bloggen. :) Kan visa lite bilder från lägenheten om det är någon som vill se. :) Nu tänkte jag vila lite, var uppe halva natten och tvättade, så ha en underbar dag kanske gör något mer inlägg senare. Bäst att passa på när man har internet hemma. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0