Godmorgon!

Godmorgon på er!
Redan 2 augusti det är helt galet vad tiden går fort. Nu har jag och Rikard bott här i mer än 1,5månad. Men vi trivs och tycker det känns riktigt skönt att ha något eget. :)
Just nu är han iväg för att träna efter det ska vi ut på flotten för att sola och bada innan han ska iväg till jobbet tråkigt nog. Men sånt är livet, vet ni vad jag fick göra igår? Rikards telefon är trasig så det är lite svårt att nå varandra. Han och Simon samåkte in till jobbet igår men Simon skulle ha andra skift så han fick åka hem igen medans Rikard var kvar. Men då tänker Rikard att jag kan hämta honom, vilket jag kunde. Men det är mycket svårt att hämta någon med en bil utan nycklar. För såklart hade ju Rikard sina bilnycklar med sig, och mitt i allt har han heller ingen telefon så jag får inte tag på karln! Riktigt typiskt. Men det ordnade sig, jag stack hem till pappa och snodde volvon över natten. :)

Nu tänkte jag ge mig på ett ps3 spel som jag lånade av Tobbe igår. Får väl se hur det går har aldrig fattat mig på sånt där..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0