Funderingar..

Sitter här och försöker fördriva lite tid.. Jag håller på att komma på något jag och Fisen kan klä ut oss till på film maskeraden som kommer vara i oktober. Det är inte lätt att komma på något, man fastnar liksom vid samma grej hela tiden. Ingen som har någon bra ide? Skulle vara kul om vi var ett film par eller åtminstone hörde ihop. :) Grease.. aladdin.. musse pigg.. askungen.. Det finns så mycket! Jag vill ju vara nå skit bra som man verkligen ser vad vi är för något. Älskar maskerader men fy fan vad svårt det är att komma på vad man ska vara, och att hitta grejer så man kan vara det. Därför tänkte jag börja i tid. Jag har ju faktsikt god tid på mig trots allt. :)

Såhär såg jag och älsklingen ut i lördags på båtorienteringen då det var western tema. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0