Förvandling..

Fan vad kul det vore med en förvandling. Låta någon bestämma het över en. Göra om en. Fixa ny frisyr kanske färga håret precis som den tycker. Jag skulle fan vilja göra en förändring på något vis. Typ gå till frisören och säga "du får göra precis vad du vill". Men skulle man våga? Det vore iaf kul att bli stylad av någon som vet vad den gör. Någon som ser mig och precis vad jag passar i. Det vore något. Kul ju! :) Vilken ide jag har alltså. Hahah. Men ibland kan det faktiskt vara lite kul med en förändring. Jag vet ju iaf en sak som jag måste förändra, jag måste verkligenbörja träna eller något. Det jag äter börjar fastna på sina ställen. Inte kul, kanska LCHF/GI som är dags igen. :) Får se vad jag gör. Men det är kul att känna sig fin och det gör man ju om man är nöjd med sin kropp. :) Har jag inte rätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0