Volleyboll.

Efter att jag suttit med nationella papper och försökt skriva i någon timme så tog jag mig lite käk och stack sedan iväg på volleyboll. Det gick ganska bra idag och var kul, förutom att vissa verkligen inte klarar av varandra.. Fattar inte varför man ska vara med om man bara ska störa sig på saker hela tiden. Men men, efter volleybollen åkte jag och Rikard till Stråssa för att lämna tillbaka kärran vi hade igår när vi hämtade soffan. Efter det for vi in till Linde för att han skulle sälja något utav allt skit som han har liggandes. :) Men nu är jag äntligen hemma och har prcis krypit ner i sängen efter en varm och skön dusch! Imorgon är det sovmorgon, iallafall en liten stund. Hoppas Rikard med börjar senare så jag slipper passa tiden och åka med en buss. :)

Nu ska jag sova, sov gott alla! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0