Trevlig söndag!

Nu är det söndag igen, och inte vet jag vad jag ska göra.. Söndagar är alltid en sådan dag man bara sitter hemma och inte gör någonting. Jag kanske skulle ta och städa rummet lite. Det är något som verkligen skulle behövas. Sen fortsätta med tvätten som jag började med igår. :) Det är ju ändå inte något kul väder, det är grått och regnigt. En riktig inne-dag alltså. En sådan dag man bara vill gå och gömma sig och hoppas på att det snart blir sol! 

Igår var vi bjudna på mat hos farmor och morfar. Det blev ganska sent. Kvällen bjöd på god mat och fika. :) Sen satt vi i köket och hade trevligt långt in på kvällskvisten. Jag fick även smycken av morfar, det var ett par örhängen med tillhörande ring och halsband. :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Lägg upp bild på smyckena du fick (:

2011-04-03 @ 16:28:42
URL: http://www.malinerlandsson.spotlife.se
Postat av: Rebecca

Det kan jag absolut göra. :) Jag gör det direkt jag kommer hem från volleybollen. :)

2011-04-03 @ 16:37:09
URL: http://rebeccaahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0