Tattooooooooo!

Fan vad jag vill tatuera mig. Varför fick jag det inte när jag fyllde? Då hade jag ju kommit mig för att göra det. Nu velar jag bara o kommer aldrig för att göra det. Hahah, vilka bekymmer! :P



Jag har alltid velat ha ett hjärta på foten eller kanske ett svart i fyllt litet hjärta bakom örat. Även ett kors vore fint. Att det ska vara så nedrans mycket fint att titta på. Svårt att välja. Dock har jag länge funderat på ett hjärta.

   

Något jag också vill ha är tro hopp och kärlek. Så himla vackert. Dock vet jag inte var det skulle vara fint att ha det..



Någon som har något förslag på vad jag kan göra eller hur jag ska göra? :) Vill gärna höra era åsikter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0