Stan.

Hej alla glada! :)
Jag ska precis gå upp och göra mig iordning för att cykla till bussen. jag börjar kl12 idag sedan slutar jag 1timme senare så det ska bli skönt. :)

 Jag måste be om ursäkt för att jag varit dålig på att skriva speciellt igår då det inte blev ett enda inlägg. Därför tänkte jag berätta lite nu istället. Jag var först i skolan, jag gjorde mitt svenska nationella tal! Det gick ganska bra när man väl satte igång, fick VG så jag är nöjd. Efter det slutade vi så då gick vi ner på stan i det fina vädret och tog oss en fika. Mys! Sen gick jag och solade. Vid halv 4a slutade Elin och då hoppade vi på tåget in till Örebro för att hon skulle sy upp sin fina balklänning. Vi hann till och med gå lite i affärer och ta en glass. :) På bussen hem fick vi nå ryck och satt och skrattade hela vägen hem nästan. Stackars alla runt omkring!
Jag hannprecis bara komma hem nästan för sen frågade Elin om vi skulle åka in till Linde för att busa. Så det gjorde vi och var nog inte hemma försen runt halv 1. Det är förklaringen till att det inte blev något inlägg igår. :)


Här har ni en bild på mig och Tokan från i somras. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0