Sorry.

Förlåt förlåt förlåt att jag inte skrivit på länge. Jag har haft fullt upp i skolan och massa skolarbeten. Har även haft nationella allt på samma gång känns det som. Det är iallafall därför jag inte haft tid. :)

Men nu är jag tillbaka. Har haft servering i skolan idag, vilket gått ganska bra. :) Igår hade ja världens magvärk hela dagen. Hoppas man inte åker på den där jäkla magsjukan nu bara.

Älsklingen tänkte dra ner och träna nu. Så jag ska väl försöka städa rummet. :) Inte allt för kul på en fredag men vad gör man inte i brist på annat. Känner mig kluven, vet inte om jag ska vara kvar hemma eller om jag ska med han ner och träna. Är ju egentligen i stort behov av att träna. Men styrketräning är så jävla tråkigt. Får se hur det blir. Skriver mer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0