Sömnlös natt.

Just nu sitter jag hemma hos syrran. Hon är iväg till frissan så jag får sitta här ensam och vänta på att min enda lektion för dagen ska börja. Jag har precis skalat lite potatis så det är klart tills hon kommer hem. Nu tänkte jag slå ikull mig på soffan och ta igen mig lite, sov så jävla dåligt inatt! Helt sjukt! Så den här dagen ser nog utom som sådan att när jag har haft min svenska lektion åker jag raka vägen hem och kastar mig i sängen med en bok eller så tänker jag till och med vara så lat att jag bara slår på tvn. Kommer inte orka röra en fena! Hoppas att jag kommer kunna sova bra inatt åtminstone. :)

Nu är det tv och soffan som gäller, skriver mer sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0