Nu tar jag kväller!

Nu är jag nyduschad, nyäten, nytränad och trött.
Maten jag gjorde tidigare idag blev ändå ganska god när den väl var klar! Vilken tur. Dock fick jag kasta i mig maten för sedan var det bara att hoppa i träningskläderna och åka till Lindesberg för att möta upp Alex. Sen körde vi zumba! Efter det åkte jag vidare hem och följde med pappa och Oscar på en liten biltur. När vi kom tillbaka duschade jag av mig och tog lite glass med Oscar.
Nu ska jag bädda om i sängen och sedan krypa ner och kolla på tv.  :)

Det har varit en skön ledig dag idag. En sån dag man bara funnits till och inte gjort ett skit! Fler sådana dagar tycker jag. Dock känns det att jag varit ute mitt ansikte är rött! Även fast jag låg ute under täcket. Hahaha! :)
Såhär har min dag sett ut, dock har det blåst på tok för mycket tyvärr.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0