Måndag.

Idag är det måndag, igen. Hade sovmorgon imorse vilket var en mjukstart på veckan. Sedan hade jag samhällskunskap då vi pratade massa om EU. Efter det käkade vi lite äcklig skolmat sedan var det bartecknik. Efter det gick jag, Elin och Elin ner på stan och solade. Riktigt skönt, hoppas jag blir brun snart! :)
Sen köpte jag och Elin med oss en sallad hem och satte oss ute på hennes altan. Riktigt mysigt. Det känns verkligen att det är vår, hela 19grader var det idag! Otroligt varmt. Känns som om det var alldeles nyss man gick och frös med vinterjackan på. :)



Dålig som jag är på att ta kort så blev det inga kort idag heller. Så detta är en bild på mig och Elin från i somras! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0