Klart!

Sådär, nu är jag så gott som klar med hela listan. Eller iallafall nästan.. Jag har fixat tvätten och plockat upp alla kläder som låg överallt även dammat. Dock inte dammsugit. Jag har också nästan kommit på vad Rikard ska få när han fyller, men är inte helt säker ännu. Han är så kräsen! Sedan hann jag även bädda sängen och kasta lite skit som jag hade liggandes. Men jag han inte plugga, fast det är inte så bråttom med det. Bara jag hinner klart tills på tisdag! :)
Jag har till och med hunnit göra ett tidsinställt inlägg som kommer ut vid 7 tiden ikväll. :) Var bara tvungen att testa när jag kände att jag hade tid över! Får väl se om jag lyckades! :)




Jimmys bil ruta är inte så hel! Hahah..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0