Jobb!

Hej bloggen!
Idag har jag varit och jobbat. Kommer göra det ett par dagar nu på lovet. Det ska bli skönt att få in lite extra stålar! Jag kom precis hem och har bara hunnit ätit. Första tanken var att jag fort skulle ta på mig andra kläder sen lägga mig ute i solen. Men sen kom jag in på mitt rum och såg att mitt arbete inte är slut ännu. Skulle behöva städa mitt rum och tvätta massa kläder. Jag och Rikard ar typ inga kläder rena. Men vad fan! Det har ju varit så fint väder inte har man tid med att städa och tvätta då! :) Kanske ikväll. Hoppas alla ni har varit ute hela dagen idag, vilken en annan inte kunnat. Men nu ska jag fan lägga mig i solen. Sen städa. Jag lovar. :)
Ha det skönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0