Internet!

Äntligen funkar internetet igen! Fan vad drygt det har varit utan internet, därför jag inte gjort några inlägg. Men nu är det tillbaka så jag tänkte berätta lite om vad jag har gjort idag. :)

Jag började vid 12 och hade samhällskunskap, sen åkte jag till Storå för att Rikard skulle till vårdcentralen. Den lilla fisen har fått öroninflamation. Stackare.. Efter det åkte vi vidare till Lindesberg hem till Fanny för att Rikard skulle klippa sig. Han blev så snygg så! :) Sedan var det bara att dra vidare hem och sätta igång med maten. Det fick bli spagetti med baconrör. Mumma! :)
Nu kollar vi lite på tv, och halvt på blocket. Vi letar efter soffa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0