Igår.

Igår orkade jag verkligen inte skriva. Så jag tänkte att jag berätta nu istället vad jag har gjort. :)
Dagen började med skola andra gången på en hel vecka. Vi hade kök och servering. Jag fick servera, det gick rätt bra. Sen åkte vi och köpte påskägg till våra kära. Sen åkte jag med Josse och Jennica hem till Löa och stannade ute vid dom ett tag. Vi tvättade Josses bil och passade lite volleyboll. Vi försökte lära ungarna hur man gör. Tiden bara rusde iväg. Så jag gick hem för att äta och gömma Rikards påskägg sedan var det bara kasta sig in i bilen och vidare till volleybollen! :) När vi kom hem fick han gå och leta efter ägget. Sen bäddade jag om honom i sängen eftersom han gjorde sig illa på volleybollen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0