Gottis!

Nu har jag tagit mig lite hårtbröd och varmchoklad! :) Är lite lagom skön i kroppen efter zumban idag. Lär börja köra lite hemma så det händer lite! Ska strax hoppa in i duschen så jag kan krypa ner i sängen och kolla på tv. Börjar bli lite smått beroende av att kolla på big brother. Har man en gång kollat blir man typ fast. Dock har jag inte hängt med från början. Har blivit mer intresserad av det nu. Kan tänka mig att det är för att jag ändå ligger ensam på kvällen och Rikard jobbar. Då får jag sappa över lite på det jag vill se. :)

Jag är så enormt sugen på nånting! Ingen om har någon ide på något nyttigt men som är otroligt gott? Måste fan sluta med allt godis jag jämt äter, inte för att det kommer funka. Min kropp är byggd på godis och söt saker. Älskar det. Jag skulle kunna leva utan mat bara jag fick äta godis.
Men vid påsk är väl godis tillåtet? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0