God morgon!

Fan vad jag har sovit, jag har faktiskt precis vaknat. Men skönt har det varit! Önskar att solen tittar fram idag så man kanske kan sitta ute innan man börjar. Jag har ju kvällsservering idag vilket innebär att jag inte börjar fösen kl 3. Dock kommer jag inte komma i tid eftersom det inte går någon buss som passar. Usch, jag orkar inte ha skola på kvällen. Jag vill hellre vara hemma och spela volleyboll med tjejerna! Det är så jobbigt att komma hem sent, jag måste liksom pringa från skolan till bussen idag för att hinna med 22 bussen hem till Löa. Sen hoppas jag min lilla fis kommer och hämtar mig från bussen så jag slipper gå när det är så mörkt ute. Hatar det!

Nu frulle! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0