Give me money!

Varför finns det aldrig något att göra? Vad brukar ni göra om dagarna, eller vad brukarna ni göra om ni har tråkigt? Jag har enormt tråkigt och inte en enda ide på vad jag kan hitta på! Är öppen för förslag kan jag säga.
Jag önskar jag hade skit mycket pengar så att varje gång jag fick tråkigt skulle jag kunna sticka och shoppa loss i affärer. Det är ett jäkla bra tidsfördriv! Dock kostar det, men oftast hittar jag endast massa snyggt när det inte är meningen att jag ska handla, men när jag ska köpa då hittar jag ingenting. Hjäääälp! Jag skulle behöva någon som bestämmde vad jag skulle testa och vad jag skulle ha på mig. :) En klädcoach helt enkelt. Någon frivillig? Hahah. Ne men iallafall, är det någon som har någon ide så tala om det för mig. Att ha tråkigt tar dö på mig. :)

Kommentarer
Postat av: Alex

Ta en lång promenad med bra musik i öronen :D

2011-04-05 @ 09:08:53
Postat av: Rebecca

Jaa kanske det. Men jag är så lat, det är tråkigt att gå själv. :P Hahah, men det skulle vara skönt om solen sken! :)

2011-04-05 @ 11:28:05
URL: http://rebeccaahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0