Det är dags för fredagsmys!

Äntligen fredag och helg! :) Kom hem för ett tag sedan, och nu tänkte jag ta en vila innan vi ska bort på kalas. Rikard han målar stolar för fullt. Dock klarar jag inte av att se han måla, han är inte speciellt noggran men det är jag så det går inte att se när han målar! Hahah. Som tur är så är det bara grunfärg det kan ju inte göra så mycket. :)

Nu hade jag iallafall tänkt vila för sedan ska jag ta en dusch och göra mig redo att sticka på kalas. Det är ju faktiskt så att kusin vitamin fyllt år så vi ska fira henne idag. 18år blev hon, så ett stort GRATTIS till henne! :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack! :D

Snygg bild! ;D

2011-04-08 @ 18:17:33
URL: http://joossefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0