Banta?

Nu har jag fan bestämt mig! Jag ska försöka att sluta leva på godis, kakor och annat onyttigt. Det är ju snart dags för sommaren och hur ska det gå med en mage som bara växer? Hahah, det går men det är inge snyggt. Så från och med nu ska jag försöka äta mer nyttigt och mindre onyttgt helt enkelt. Jag funderar på att börja med GI som jag gjorde förut. Kan ju alltid försöka få med mig Rikard, allt blir så mycket enklare då. :)
Vad tycker ni? Är jag inte rätt duktig om jag lyckas? Ni som känner mig vet att jag nästan lever endast på godis glass och kakor. Har alltid gjort det. Men nu är det mer protein och mindre kolydrater som gäller! Kom gärna med tips på vad man kan äta, laga eller göra för att få detta att funka. :) Har ni inge bra träningstips? Hatar armhävningar och situps. Något annat borde ju finnas! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0