7e mars

Just nu är jag väl i skolan och har några timmar kvar innan jag får åka hem. Kan lova er att ni har det skönt som slipper skolan på kvällstid. Även om det brukar gå ganska så fort så är det bra segt.

Jag blev att tänka så otroligt mycket på sommar och värme idag! Jag längtar så jävla mycket efter att det ska bli sommar, jag är så himla nära på att boka en resa och bara sticka utomlands en vecka! Någon som hänger på? :)
Tänk vad skönt det vore att bara slappa och sola hela dagarna. Funderar på att spara lite pengar och sedan kidnappa med Rikard utomlands. Synd bara att han jobbar jämt. Fast var ska man åka? Hahah. :)

Bilder från Turkiet förra året





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0