Volleyboll.

Idag har skolan varit lite smått seg. På svenskan skulle vi bara leta på en roman som vi ska läsa sen fick vi sluta. Efter det hade vi projektarbete lite snabbt och sen åkte vi hem till Andreas och spelade kort. Sen var det alkoholhantering, och jag fick veta att jag fick VG på provet! Sen var det slut! Då åkte jag och Josse ner på stan för att käka, vi åt på Bellas. Muma! Plus att jag köpte en mössa på iis och lite julklappar till min och Rikards julklapps kalender :) Sen var det äntligen dags för premiären av första volleyboll träningen i Linde. Det gick bra och var förvånadsvärt roligt! Blir träning på torsdag igen. Kul! Hoppas jag gillar det så jag fortsätter spela, det skulle vara perfekt!

Nu vill jag bara tala om för er som inte vet, IMORGON ÄR DET STUDIEDAG!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0