Tatueringar

Det är helt galet vad jag vill tatuera mig just nu!
Det finns så sjukt mycket fina tatueringar, dock är det lite tråkigt att ha något som någon annan har men man ska ju faktiskt göra något man själv tycker om oavsett om någon annan har likadan eller inte!
Något som jag är super galen i det är ett hjärta på foten, det är grymt snyggt. Jag tror att om jag tatuerar mig vill jag nog ha så.
Eller också skulle jag kunna tänka mig att ha tex. mitt namn eller något sånt i nacken det är med snyggt!

 



Kommentarer
Postat av: malinerlandsson

Vad fina fötter du har!



PS. Himla fina bilder du har, fina du (:

2010-11-23 @ 22:36:08
URL: http://www.malinerlandsson.bloggplatsen.se
Postat av: Rebecca

Tack Malin, men det är inte mina fötter. :) Det är bara bilder på hur jag skulle vilja ha! :)



Tack, vad söt du är! Du är super fin du med! :)

2010-11-23 @ 22:41:05
Postat av: MalinErlandsson

Haha, läste inte, skrollade bara genom lite snabbt för jag hade bråttom :P

2010-11-25 @ 13:43:14
Postat av: Rebecca

Hehe, jag förstog nästan det :)

2010-11-25 @ 14:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0