Sömntuta

Vad är det för mening att gå till skolan när det bara är en lektion? Jag var super trött imorse, vaknade inte ens av Rikards väckarklocka. Utan jag vaknade vid 10.00 och trodde Rikard skulle ligga bredvid. Men icke! Sen gick jag upp och gjorde mig klar för skolan. Hade en lektion i en timme sen var det bara att gå hem igen. Så jag gick hem och satte på en film sen sov jag djupt ända till 15.00. Jag är fortfarande trött! Vad är det med mig? En kall julmarknad var nog inget som min kropp klarade av, måste vara därför jag är så trött. Jag tvärsomnar så fort jag ligger ner. Nu ska jag bege mig mot Örebro tillsammans med syster! Ska försöka köpa de sista julklapparna och kanske hitta något kul till mig själv också. Jag behöver verkligen en mössa i denna kyla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0